
Mi az coaching?
A coaching egy beszélgetés- sorozat, melyben egy helyzetet- problémát járunk körbe célirányosan-tudatosan, megoldást felkutatva.
A hozzám fordulónak nem adok tanácsot, mert az az én megoldásom lenne, nem az övé. Ehelyett úgy kérdezek, hogy ő maga jöjjön rá a saját megoldásaira. Emellett megerősítem abban, amiben jó, segítve ezzel az életvezetését, az elakadások, problémák megoldását.
Kérdéseimmel, technikáimmal az ügyfelet
saját válaszainak megtalálásához segítem hozzá.
A módszer nem a múltban vájkál: a jelen megoldandó feladataira
és a jövőben megvalósuló megoldásokra koncentrál.
Nem azt elemzi, mi hogyan történt,
hanem hogy mit lehet egy helyzettel kezdeni.
Úgy tartom, hogy a segítséget kérő ember egyenrangú partnerem,
tisztelettel vagyok iránta,
teljes figyelemmel hallgatom őt, és legjobb tudásom szerint,
elkötelezetten kísérem azon a úton, amelyen elindul,
hogy felfedezze azon saját – pillanatnyilag számára rejtett – erőforrásait,
amelyek a pozitív változást lehetővé teszik.

A találkozások gyakoriságát a kliens szabályozza.
Fontos, hogy legalább 1 hét teljen el két találkozó között
(mert adok elgondolkodnivalókat és szeretném hagyni, hogy legyen idő a gondolatok rendezésére),
de ne teljen el több, mint 2 hét (mert a folyamat megszakad, széthúzódik).
Hogy ebben az időtartamon belül milyen gyakorisággal dolgozzunk, a kliensen áll.
Az is az ő döntése, hogy személyesen találkozna vagy online videó hívásban dolgozna.